sâmbătă, 28 aprilie 2012

la birou

am un ren cu urechi portocalii,
un ursulet cu fular in carouri la gat
si un dinozaur cu freza punk peste un smiley face.
o pisica neagra cu mustati lungi
e desenata pe suportul de pahar,
la dreapta sade o fata roz cu cristale swarovski
langa un etui select cu alura de star.
cu un etaj mai jos e un puzzle cu catei,
iar pe partea cealalta stau dulciurile de la jacquot -
maitre chocolatier confiseur.
intre toate m-am asezat eu,
citind nazal si pretios frazele tale
asezate si ele tot aici, in fata mea, langa sufletul meu.
pe-un cd, o fata neagra alearga dupa umbre
si-o alta urca in pantofi rosii si rochie verde
pana la marginea scarilor rupte.
am mii de foi scrise intr-o debandada nebuna,
creioane si vise imprastiate,
o buburuza pe-un canon si-o foarfeca ratacita,
cateva flori sparte dintr-un martisor cu dragoste
si trei ghivece cu frunze pierdute pe ramuri.

peste toate presar zilnic cateva fire de praf,
niste asteptari si vreo doua-trei sperante,
apoi iti zambesc si adorm printre stele.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu