luni, 23 aprilie 2012

trezire

m-am trezit pe la 4 napadita de rosu si ganduri,
statea tot intunericul deasupra mea colcaind.
m-am spalat de el si de vise si-apoi m-am gandit
cum cade ziua, cum se rastoarna lumina,
cum se aduna cuvintele, cum as desena sperantele,
cum as strivi niste uitari, cum as ingradi niste amintiri,
cum as mai fi, cum as rasari.

pe undeva m-as apuca de-o zidire,
dar e atata noapte si e doar 4 si un pic.

nu-mi ridic mainile, nici trupul incet.
stau si adulmec niste idei care vin prea adormit.
nu-i nimic imprejur, doar dorinta de somn.
mai stau. pana astazi mai sunt niste minute.
visez. cu ochii deschisi despre
cum vin furtunile, cum pleaca vanturile,
cum sta sa fie vara, cum ploua cu nisip,
cum se bat cioclii, cum se zbate pamantul,
cum se fura anii, cum se fura ziua de maine.

la mine in turn noaptea-i rascolire.
ma-nvart inca. e dimineata si atat.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu