duminică, 3 iunie 2012

de ieri, de azi, de nicicand


de cald, de rece si de dor.
de toamna, pe cand creste cerul.
de-octombrie, de inceput, de ieri.
de-un secol, de-o idee, de un gand.
de 25, de dimineti, de noi,
de ce n-a fost si nici va fi.
de fugi, de raiuri, de cuvinte,
de-amar, de vise, de nicicand,
de TIE, de iluzii, de negatii,
de spulberari, de-albastru
de-auriu. de rosu trist.
de indoieli, de niciodata,
de un pustiu, de fire lungi cat o poveste,
de maine stins, de nume si de mine,
de 13 si de 9, 24, 14,
de azi care nu e. de TOT.
de ce? de cand? deloc. de neputinta.
de maini si de pian. de taci...
de interzis, intimitati, de plans,
durere, fluturi, sfasieri, chemari.
de imposibil, violari, surprize,
de frezii, de picturi, de arce si muzee,
de un cadou. amprenta, ascultat, atins,
plecat, nemaivenit, sfarsit.
de necrezut, de scris, strigat.
de ce a fost, de ce-am uitat.
de o gradina, un copac, de-o pasare,
un leagan, de lumini.
de azi ce nu-i. de cant. de lebada. de mut.
flamingo roz cu dervishi. de atat.
m-am invartit si am cazut.
mai omule, ce ti-am facut?
nimic. n-ai existat. nu stiu.
nici ieri n-a fost. nici azi nu-i cant.
nicicand n-am spus, n-am auzit, doar ti-ai imaginat.
suntem cuvinte separate de un punct.
nici virgule nu sunt. nici inteles. nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu