duminică, 22 aprilie 2012

cautari

sar dintr-o pagina in alta. fac slalom printre altii. caut. mi se spune transportator. cu iz masculin de muschi fierti, sau poate doar incinsi, pe cand car baterii de masini oprite in statii de timp. nu-s nici naiva. poate nici femeie. sunt doar o straina negasita. 

intr-o zi am scris despre niste cirese furate dintr-un cires al meu, copilaresti asa ca mine. rosii precum cuvintele. (am obsesia culorilor si a cuvintelor.) cineva mi-a spus ca-s dulci, si ciresele si scrierile. apoi am uitat de ele pentru ca timpul n-a fost nici grozav, nici destul. intre timp am scris altele, alte cuvinte, alte fructe. de astea nu mi-a mai spus nimeni nimic. le-am insirat ca fiind despre viata. de fapt erau despre mine si despre toate cautarile mele. 

acum scriu iar. nu stiu despre ce. mai caut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu